نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
ام باپه را باید از همین حالا بازیكن یوونتوس دانست!

ام باپه را باید از همین حالا بازیكن یوونتوس دانست!

 

انریكو فدله یكی از مدیران ارشد فوتبالی در ایتالیا در گفتگو با رادیو Sportiva در تحلیل احتمال پیوستن ستاره جوان پاریسن‌ژرمن به یوونتوس عنوان كرد:

 

 

یوونتوسی‌ها از یك ماه پیش مقدمات تحقق انتقال كیلیان ام‌باپه به تورین را آغاز كرده‌اند و با سیاست و گام به گام، درصدد انجام آن هستند. كلید انجام این پروژه بزرگ در دستان پائولو دیبالا است. بیانكونری‌ها در صورت انتقال او به رئال‌مادرید یا منچستریونایتد می‌توانند به راحتی ام‌باپه را به تورین بیاورند. دست‌كم تاكنون كه همه چیز بر حول این محور این استراتژی در حال حركت است و می‌توان مدعی شد كه ام‌باپه بازیكن یووه در فصل 2019‐2020 است حتی اگر تا آخرین روز ورودش به فرودگاه تورینو این موضوع كتمان شود.
یوونتوس در سالهای اخیر بازیكنان نامدار و چهره‌های سرشناسی را از دست داده و در ازای آنها همواره بازیكنان جوان فراوانی را به تركیب خود افزوده است. با این حال سیاست آنها اكنون كمی دستخوش تغییرات شده و بانوی پیر در كنار ستاره‌های جوان قطعاً نیم‌نگاهی نیز به ستاره‌های روز فوتبالِ جهان خواهد داشت.
پروژه بازگشت زیدان به یوونتوس و جذب كیلیان ان‌باپه دورخیزهای كلیدی این باشگاه در ترانسفرینگ تابستان 2019 است هرچند این را نیز نباید فراموش كرد كه این برنامه‌ریزی به معنای قطعیت انجام آنها در این زمان محسوب نمی‌شود!

 

گفتنی است قرارد دیبالا و ام‌باپه با باشگاه‌هایشان تا پایان ژوئن 2022 است و علی‌رغم شایعات و اظهارنظرات مختلف، همواره از سوی باشگاه‌های یوونتوس و پی‌اس‌جی به عنوان بازیكنان غیرقابل فروش معرفی می‌شوند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: